Presentation!

Publicerad 2012-09-21 23:16:29 i Stallvardag,

Alla har väl koll på vem jag är men tar en presentation ändå:)
Jag heter då Agnes Zedig och är 13 år. Jag har ridit sen jag var fyra men hästar har funnits runt omkring mig sedan jag var nyfödd. Mina föräldrar är väldigt hästintresserade då pappa har varit travtränare och mamma har haft egen häst själv. Alltid bra med hästkunniga föräldrar som ställer upp i ur och skur!!
 
Jag har ett brinnande intresse för hoppning. Ska så småningom komma ut på tävlingsbanorna igen år 2013, om inte jorden går under förståss;)
 
Vanillin har väl dom flesta också koll på. Hon kom till mig 20 September, vilket var igår. Innan dess har jag ridit henne lite dådå och startat en tävling på Vindelns ridklubb LD och LC. Hon är iallafall född 2003 och är en korsningsponny. Hon är tävlad LA/LA:)
 
Ska försöka blogga så flitigt som möjligt men då hoppas jag på att få lite respons också, så se till att kommentera flitigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela