Dressyrpass:)

Publicerad 2012-09-23 20:00:00 i Stallvardag,

Dressyrpasset idag gick faktiskt över förväntan, hon var super fin. Har ju inte riktigt lärt mig alla knappar på henne även om jag ridit henne ett bra tag nu, hon är lite.. svår! Men tränade inte på något speciellt, red mest runt ganska kravlöst till en början. Hon var riktigt pigg och springig i början men lugnade ner sig och fokuserade på vad vi gjort till slut och då gick det betydligt bättre:D
 
Tänkte väl inte så mycket på att hon skulle gå i en super bra form osvosv. Men hon gick ganska så bra stundvist.  Sen så har jag fått en ovana att ha väldigt korta läder då jag rider dressyr, usch de måste jag tänka på till nästa gång!
 
Ska prata med Angelina och höra med henne om hon kan komma och hålla någon dressyrlektion för oss. Hon om någon vet ju hur Vannis ska ridas! Alltid bra med nya tips och hjälp.
 
Linnéa fotade massor med bilder på mig och Vannis, så här får ni lite bilder och se till att kommentera bra nu!
Sen så vet jag att ni älskar att jag har vanliga skor på mig men har inga andra... Matchade ju iallafall skorna med resten x)
 
aww, tokhäst♥
 
Nu får ni inte glömma att kommentera:D

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2012-09-23 20:03:14

Så himla fina & duktiga ni är:)!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-23 20:05:37

Så fina ni är tillsammans!
Och skulle ju vara super om hon kunde komma och tipsa er! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-23 20:10:32

Så finaa! :D

Postat av: julija0

Publicerad 2012-09-23 20:26:08

Ni är verkligen superfina tillsammans!
du rider jättebra!

Postat av: Felicia!

Publicerad 2012-09-24 08:45:39

Ni är så himla fina tillsammans! Riktigt snygg outfit btw! <3 Kram!

Postat av: Alva

Publicerad 2012-09-24 17:46:52

Den hästen är för jävla fin....:'o

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-09-24 21:19:41

såååå fina!! :*

Postat av: lieneke

Publicerad 2012-09-25 22:31:27

åhh, guud så härliga bilder,
otroligt fina är vad ni är! :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela