Ojoj vilken dag!

Publicerad 2012-09-24 21:59:40 i Stallvardag,

Har haft helt fullt upp idag eftersom Vannis fick ju en vilodag idag så har tagit tillfället i akt och hjälpte Klara att löshoppa hennes ponny Flizan. Det gick super bra enda tills det hände en liten olycka, inget allvarligt men obehagligt faktiskt, läs mer om olyckan HÄR!
 
Efter jag hjälpt Klara så for jag till mitt stall och mockade. Tog även in Vannis och borstade igenom henne riktigt noga. Hon brukar vara ganska otåligt och stå och trampa runt och vifta med svansen med det gjorde hon bara till en början sen slappnade hon av och stod och halvsov:')
 
Bjuder på en bild på Klaras goding till ponny, för mer bilder får ni titta hennes blogg:D!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela