Mysig uteritt med trevlig sällskap:)

Publicerad 2012-09-22 00:30:27 i Stallvardag,

Idag for jag och Vannis ut på en uteritt. Klara och hennes ponny Felizia. Det var super mysigt och vädret var super, skinade sol!
 
Uteritten bjöd på möte med älgar, pigga hästar och ett riktigt dampryck aka Flizan. Hon bockade och gud vet vad hon riktigt gjorde, tokponny! Efter vi varit ute i skogen på upptäcksfärd så for vi till banan och red lite där. Jag fick prova rida Klaras ponny. Hon var verkligen super fin. lite tjurig och ville göra lite vad hon ville. I slutet gav hon upp med sina tjurtag och vart super fin:)
 
Klara fick skritta runt på Vannis lite, vill ju inte att mina kompisar ska rida henne egentligen. Hon ska få lära känna mig till 100% innan jag börjar släppa upp massa olika folk.
 
När vi kom till stallet fick klara fota mig och Vannis lite. Hon fick super fina bilder så tänkte ni skulle få se dom nu, även lite bilder jag fotade tidigare under dagen!
 
 
Dagen favorit bild är helt klart den här:
 
Glöm nu inte att kommentera:D!
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-09-22 08:15:31

Hej vad kul att du köpt vanillin ! Nu har jag en till blogg att följa ;"D

Postat av: Sanna Andersson

Publicerad 2012-09-22 09:22:26

Superfina höstbilder!

Postat av: Klara

Publicerad 2012-09-22 09:58:50

Vannis & Passe är gulliga!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-09-22 11:06:09

kul !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela