Mysig barbacka tur och obehagliga nyheter!

Publicerad 2012-09-25 22:14:00 i Stallvardag,

Hann bli så himla sent innan jag kom mig till stallet så for ut på en mycig barbacka tur istället för att klättra. Vannis tyckte det var super kul och hon var jätte taggad. Hade blivit ganska mörkt så vart att sätta på sig en massa reflexer och en pannlampa.
 
Sen är det en sjukt obehaglig grej som hänt i byn jag bor.. Det är en gul skåpbil med Polsk regnr. som kör runt i byn. Samtidigt har det varit en försäljare som sålt teckningar och nu såg vi att den gula skåpbilen backat upp från vårat stall sen att den som cyklar runt och sålt teckningar lyfte in sin cykel i deras bil. Troligast far dom väl runt och snot grejer eller något liknade. Då jag cyklade till stallet såg jag dom iaf.. Så obehagligt!!
 
Imorgon ska jag iallafall hoppträna, är super taggad, hoppas vädret är bra:D
 
 

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-09-26 21:50:12

Älskar bildeen ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela