Hoppträning:D

Publicerad 2012-09-26 22:09:19 i Stallvardag,

Vart att hoppträna idag, första hoppträningen utan att Angelina hjälper oss.. Men försökte komma ihåg allt hon sagt och tycker faktiskt det gick riktigt bra för att vara första gången. Linnea var också med på sin ponny Rover och Linnéas mamma var med och hjälpte Linnéa och byggde hinder.
 
Hoppade "fram" på ett litet kryss och ett rätt uppstående. Vi hade ingen oxer men vi hade på rättuppstående hinder som vi gjorde till ett studs och sedan till en kombination. Hon var super fin och väldigt pigg! Tycker ändå att träningen är godkänt med tanke på att det var första gången utan Angelina:)
 
Var inga värsting höjder utan hoppade 70 som högst, det tror jag Vannis tyckte var skit tråkigt faktiskt, men hon får vänja sig. Lär hålla mig på den höjden ett tag till!
 
Nu ska ni få bilder, fast det var så dåligt ljus då dom var ganska dåliga.. Filmen får ni imorgon:D
 
Glöm inte att slänga in en kommentar!
 

Kommentarer

Postat av: Angelina

Publicerad 2012-09-26 22:13:58

Åh vad fina ni är! :')

Postat av: matilda

Publicerad 2012-09-26 23:07:49

fina! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agnes Zedig & Vanillin

Vad kul att du hittat hit! Jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var fyra. Min ponny heter Vanillin och kom till mig den 20 September vilket inte var länge sen. Vi två kommer så småningom hålla på med det mesta, NH, dressyr men mest av allt hoppning. Förhoppningsvis kommer vi att börja tävla tillsammans år 2013. Hoppas ni vill fortsätta följa oss:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela